Урок № 7-8
Тема: Літні мрії. Мистецька подорож до Європи та українські сувеніри
1. Перегляньте відео та виконайте творчі завдання.
Під відео ви знайтете посилання на віртуальні подорожі до європейських країн.
Посилання на віртуальні мандрівки до Європи:
1. Подорож у Рим (Італія)
2. Подорож у Париж (Франція)
3. Подорож у Лондон (Англія)
4. Подорож у Мадрид (Іспанія)
5.Подорож у берлін (Німеччина)
6. Подорож у Варшаву (Польща)
7. Подорож до Відня (Австрія)
2. Малюнки розміщуйте на віртуальну дошку.
_________________________________________________________________________ Урок №6 (08.05 -15.05)
Тема: Від лінії до фігури. Створення абстрактного зображення.
Завдання: Перегляньте відео та створіть свої творчу роботу. Сфотографуйте та додайте на віртуальну дошку попереднього уроку.
_______________________________________________________________________
Дистанційний урок №5(24.04-08.05)
Тема: Орнамент. Створення малюнка чашки з орнаментом
1. Перегляньте відео та виконайте творче завдання
2. Роботу сфотографуйте та додайте на віртуальну дошку.
________________________________________________________________________
Дистанційний урок №4(17.04-23.04)
Тема: Великодні дива. Створення писанки
Діти, перегляньте відео, створіть писанку та розмістіть на віртуальну під відео.
Зичу творчих успіхів.
_______________________________________________________________________
Дистанційний урок №3(10.04-16.04)
Тема: Вплив кольору на емоційний стан людини. Основні та похідні кольори (повторення).
Художньо-творча діяльність: створення натюрморту з овочами чи фруктами
Діти! Увага!
1.Всі завдання до уроку на віртуальній дошці.
2.Зробіть свої 5 кроків та виконайте творче завдання.
3.Для збільшення зображення тисніть на картинку. А щоб переходити до інших завдань, потрібно рухати мишкою по боковій або нижній панелі дошки
4.Успіхів!
_________________________________________________________________________
Дистанційний урок №1-2(13.03-27.03)
Разом ми маємо опрацювати тему уроку:
Живопис. Правила зображення простору: ближче - більше, далі - менше.
Художньо-творча діяльність: зображення підсніжників на тонованому папері.
1. Перегляньте відео та пригадайте все про живопис як жанр образотворчого мистецтва.
Зараз триває пора пробудження природи. З перших днів весни починають квітнути першоцвіти.
Перегляньте відео та помилуйтеся красою.
"Входження в картину"
Розглянемо картини українського художника Миколи Глущенка "Рожева весна"
.
Дайте відповіді на питання:
- Яку пору року зображено на картинах?
- Що зображував художник на кожній картині?
- Як зображені предмети, які знаходяться ближче? (Так, вони зображені більшими)
- Як зображені предмети, які зображені далі? (вони меншого розміру)
- Як зображені предмети, які знаходяться ближче? (Так, вони зображені більшими)
- Як зображені предмети, які зображені далі? (вони меншого розміру)
- Уявіть, що ви знаходитесь саме в цьому місці, які зобразив художник. Що найбільше викличе у вас захоплення?
- Які квіти, на вашу думку, зображено на картинах?
- Чи потрібно їх рвати, чи достатньо помилуватися серед лісу?
Дорогі діти, а ще краще, навчитися їх малювати. Тому приготуйте гуашеві фарби, пензлі та тонований папір.
Художньо -практична діяльність.
Переглядайте відео та створіть свою творчу роботу.Бажаю успіхів!
Якщо ви створили малюнок та задоволені результатом, пропоную розмістити його на віртуальну дошку Padlet, натиснувши на "+" та приєднавши фото свого малюнка з телефона чи ноутбука.
Немає коментарів:
Дописати коментар