Вітаю з найрадіснішим святом - закінченням 2019-2020 навчального року!
Хочу висловити всім найщиріші слова вдячності за добросовісне навчання, творчі роботи, співпрацю, взаєморозуміння та велике терпіння.
Хай літо подарує найкращий відпочинок, тепло, радість та гарні враження.
До зустрічі у вересні!
_____________________________________________________________________
Урок №9-10Тема: Літні мрії. Мистецька мандрівка до Європи та український сувенір
1. Перегляньте відео та виконайте творчі завдання.
Під відео є посилання на віртуальні подорожі.
Посилання на віртуальні мандрівки до Європи:
1. Подорож у Рим (Італія)
2. Подорож у Париж (Франція)
3. Подорож у Лондон (Англія)
4. Подорож у Мадрид (Іспанія)
5.Подорож у берлін (Німеччина)
6. Подорож у Варшаву (Польща)
7. Подорож до Відня (Австрія)
2. Роботи розміщуйте на віртуальну дошку.
Дякую за співпрацю! Дуже ціную кожного з Вас, Ваші таланти та бажання навчатись. Буду влітку сумувати за Вами!
______________________________________________________________________ Урок №8.
Тема: Скульптура
Завдання: Перегляньте відео від Всеукраїнської школи онлайн та виконайте творче завдання.
Урок надзвичайно цікавий. Ліпіть із задоволенням для себе. Хто бажає поділитися результатом своєї творчості, розміщуйте фото роботи на дошку з попереднього уроку. Бажаю успіхів!
_____________________________________________________________________ Урок №6-7 (28.04-11.05)
Тема: Мистецька подорож до Європи. Архітектура Лондона. Художньо-творча діяльнсть: створення проєкту казкового будиночка для парку
1. Перегляньте відео та виконайте творче завдання.
2. Завантажте фото малюнка на віртуальну дошку.
______________________________________________________________________ Урок №5 (21.04 - 27.04)
Тема: Мистецька подорож до Європи. Архітектура Праги. Художньо-творча діяльність: створення моделі автобуса для мандрівок.
1. Перегляньте відео та виконайте завдання.
2. Сфотографуйте малюнок, завантажте на віртуальну дошку. Під малюнком напишіть, яка відстань від Решетилівки до Праги.
3. Відшукайте фото архітектурної споруди Праги та завантажте з підписом на дошку "Архітектура Праги"
_________________________________________________________________________
Урок №4 (14.04 - 19.04)
Тема: Ритми життя в мистецтві. Орнамент. Створення візерунків для писанки.
1. Перегляньте відео та створіть авторський орнамент для писанки.
2. Не забувайте розмістити фото своєї роботи на віртуальну дошку.
_____________________________________________________________________
Урок №3 (07.04 - 13.04)
Пропоную разом опрацювати тему:
Реклама. Створення реклами улюбленого соку з веселим героєм (матеріали на вибір, можна придумати назву та написати її)
Вивчай мистецтво. Зроби всього лише 5 кроків.
________________________________________________________________________
Дистанційний урок №1-2 (12.03-06.04)
"Декоративно-ужиткове мистецтво. Орнамент. Створення орнаменту для оздоблення закладки. Виготовлення закладки"
1. Прошу переглянути відео та пригадати, що таке декоративно-ужиткове мистецтво
2. З"ясуємо, що таке орнамент, звернувшись до Вікіпедії.
Переходьте за посиланням: https://cutt.ly/1tk09fH
3.Потренуйтеся малювати найпростіші орнаменти спочатку на папері, скориставшись підказкою відео.Але можна створити свій оригінальний.
4. Візьміть кольоровий папір, потренуйтеся виготовляти різні закладки, а потім прикрашайте орнаментами або в техніці аплікації, або просто фломастерами, олівцями чи фарбами.
5. Перевіримо, що ми знаємо та вміємо:
Пограйте у гру, щоб легко розрізняти види образотворчого мистецтва
2.Діти, якщо ви виготовили закладку та задоволені своїм результатом, розмістіть свою роботу на віртуальній дошці Padlet/Ми порадіємо разом та обов"язково подякуємо за роботу.
Немає коментарів:
Дописати коментар