Образотворче мистецтво. Дистанційне навчання 4 клас


Дорогі діти! Шановні батьки! 


Вітаю з найрадіснішим святом - закінченням 2019-2020 навчального року! 
Хочу висловити всім найщиріші слова вдячності за добросовісне навчання, творчі роботи, співпрацю, взаєморозуміння та велике терпіння.
Хай літо подарує найкращий відпочинок, тепло, радість та гарні враження.
До зустрічі у вересні!
________________________________________________________________________

Урок №7-8
Тема: Літні мрії. Мистецька мандрівка у Європу та українські сувеніри.

1. Перегляньте відео, виконайте творчі завдання, а роботу розмістіть на віртуальну дошку.

Під відео є посилання на віртуальні подорожі до столиць європейських країн.
Оберіть одну мандрівку та спостерігайте за архітектурою міста.


Посилання на віртуальні мандрівки до Європи:
1. Подорож у Рим (Італія)
2. Подорож у Париж (Франція)
3. Подорож у Лондон (Англія)
4. Подорож у Мадрид (Іспанія)
5.Подорож у берлін (Німеччина)
6. Подорож у Варшаву (Польща)
7. Подорож до Відня (Австрія) 



Сделано на Padlet
_______________________________________________________________________

Урок№6
Тема: Образ героя в мистецтві. Створення творчої роботи "Хто є героєм?"
1. Перегляньте відео від Всеукраїнської школи онлайн. Створіть свою творчу роботу за рекомендацією вчителя. Свої роботи додавайте на віртуальну дошку  "Творчі роботи" з попередніх уроків (див. нижче, урок 4)

_______________________________________________________________________

Урок №5 (27.04-04.05)
Тема:Вибір формату для створення виразної врівноваженої композиції. Особливості архітектури рідного краю. Важливість збереження пам’яток архітектури. Композиція «Садки цвітуть» (гуаш або акварельні фарби)

1. Сприймаємо митецтво: з"ясуємо поняття "врівноважена композиція"
Знаходимо за посиланням: https://cutt.ly/yypQn14
Висновок: пам"ятки чудово вписалися в архітектурний ансамбль міста.
- Чому важливо зберігати пам"ятки культури?
- Дізнайтеся, чи є в нашому місті пам"ятки архітектури.
3. Подорож у майстерню художника "На гостини до картини"
              Садок вишневий коло хати... - Івженко Наталія Григорівна - - Arts ...
- Розгляньте картинку Наталії Івженко "Садки цвітуть"
- Що зображено на картині?
 Як врівноважена композиція?
- Який формат обрала художниця? (горизонтальний чи вертикальний?
- Які особливості горизонтального формату?
- Які кольори використала художниця?
- До якого жанру належть картина? (пейзаж)
- Чи гармонійно поєднана архутектурна споруда та весняна природа ?
 4.Художньо-творча діяльність. Намалюйте весняний пейзаж "Садок вишневий коло хати" або "Садки цвітуть".
5. Роботи можна розмістити на віртуальну дошку з попереднього уроку. Прохання виконувати практичну частину!
Можна переглянути дитячі роботи для зразка :https://cutt.ly/ZypEQkn

________________________________________________________________________
Урок №4
Тема: Композиційний центр. Вибір колірної гами, художньої техніки та манери зображення, визначення композиційного центру під час створення пейзажу. 
Створення композиції «Святковий день» (гуаш або акварельні фарби)

1. Перегляньте відео та створіть композицію"Святковий день"


2.Сфотографуйте свою роботу та додайте на віртуальну дошку.

Сделано на Padlet
___________________________________________________________________
Урок №3
Тема нашого уроку: Узагальнення знань про мову образотворчого мистецтва, його види і жанри. Ознайомлення з художніми традиціями рідного краю. Композиція «Український рушничок» (гуаш або акварельні фарби)

Діти! Увага!
1.Матеріали до уроку  розміщені на віртуальній дошці.
2.Варто зробити 5 кроків, щоб дослідити тему та виконати творче завдання.
3. Щоб збільшити зображення, натисніть на картинку.
4. Щоб рухатися кроками, перетягуйте мишку по боковій чи нижній панелі.



Сделано на Padlet
____________________________________________________________
Урок №1-2

Тема нашого урокуОбрази людей у портретному жанрі. Засоби створення виразного казкового портретного образу. Виконання портрету казкового героя (гуаш або акварельні фарби)

1. Перегляньте відео та пригадайте, що таке портретний жанр у мистецтві.




2. Діти, переконана, що ви знаєте дуже багагато казок.

Виконайте вправу "Знайди пару":  впізнайте казкового героя та з"єднайте з його ім"ям.



Звеніть увагу: +Перед кожним художником, який береться оформлювати книгу, постають цікаві та складні завдання. Мабуть, найважливішим є створення образів героїв. Їх потрібно зобразити не тільки саме такими, якими їх описав автор, але й вдихнути в них життя, зробити виразними, інакше кажучи — майже живими. Тільки тоді читач повірить художникові та полюбить його роботи.

- Який ваш улюблений казковий  герой?
- Що у ньому особливого?
- Який характер?
- Який одяг носив?
- Серед якого середовища проживав?

Творча робота:

Спробуйте зобразити його фарбами, олівцями чи фломастерами.

Якщо будете задоволені своїм результатом, сфотографуйте свій малюнок та розмістіть на віртуальну дошку.
Натисніть на "+" і завантажте фотографію.

Бажаю творчих успіхів та задоволення від малювання!





Сделано на Padlet

Немає коментарів:

Дописати коментар