неділя, 20 серпня 2017 р.

Навчальний тренінг «Методика розвитку критичного мислення учнів у викладанні різних предметів. Базовий»

19 серпня пощастило стати учасником практичного тренінгу з  професійного розвитку учителів «Методика розвитку критичного мислення учнів у викладанні різних предметів. Базовий», який проходив у Харкові. Проводила його авторка-розробниця посібників “Основи критичного мислення”, “Критичне мислення для усіх”, вчителька з багаторічним досвідом викладання курсу для старшокласників “Основи критичного мислення” Людмила Пилипчатіна.
Програма тренінгу передбачала кілька блоків:
1. Що таке критичне мислення: розуміння цього дозволило по-новому подивитися на можливості уроку, спрямовувати навчання саме на розвиток мислення вищого рівня.
2. Особливості організації навчання з використанням методів критичного мислення (КМ): завдяки цим навичкам зможемо будувати ефективну взаємодію з учнями і зробимо навчання надихаючим і продуктивним.
3. Структура уроку з розвитку критичного мислення: побачили взаємозв’язок частин уроку та визначили їхні завдання й отримали власний досвід участі у такому уроці.
4. Запитання як інструмент розвитку критичного мислення: типи, види і методика застосувань запитань на уроках з розвитку КМ.

 Результати тренінгу - легше систематизувати уявлення щодо цілей та особливостей технології розвитку критичного мислення, опанувати її основних елементів; легше спланувати, як за її допомогою вдосконалити власні уроки, допоможе створювати позитивну атмосферу під час навчання. На тренінгу отримала заряд творчості і натхнення та взяла багато практичних прийомів і технік з розвитку критичного мислення, якими охоче буду ділитися з колегами.

Немає коментарів:

Дописати коментар