19 серпня пощастило стати учасником практичного тренінгу з професійного розвитку учителів «Методика розвитку критичного мислення учнів у викладанні різних предметів. Базовий», який проходив у Харкові. Проводила його авторка-розробниця посібників “Основи критичного мислення”, “Критичне мислення для усіх”, вчителька з багаторічним досвідом викладання курсу для старшокласників “Основи критичного мислення” Людмила Пилипчатіна.
Програма тренінгу передбачала кілька блоків:
1. Що таке
критичне мислення: розуміння цього дозволило по-новому подивитися на можливості уроку, спрямовувати навчання саме на
розвиток мислення вищого рівня.
2.
Особливості організації навчання з використанням методів критичного мислення
(КМ): завдяки цим навичкам зможемо будувати
ефективну взаємодію з учнями і зробимо навчання надихаючим і продуктивним.
3. Структура
уроку з розвитку критичного мислення: побачили
взаємозв’язок частин уроку та визначили їхні завдання й отримали власний досвід
участі у такому уроці.
4. Запитання
як інструмент розвитку критичного мислення: типи,
види і методика застосувань запитань на уроках з розвитку КМ.
Результати тренінгу - легше систематизувати уявлення щодо цілей
та особливостей технології розвитку критичного мислення, опанувати її основних
елементів; легше спланувати, як за її допомогою вдосконалити власні уроки,
допоможе створювати позитивну атмосферу під час навчання. На
тренінгу отримала заряд творчості і натхнення та взяла багато
практичних прийомів і технік з розвитку критичного мислення, якими охоче буду ділитися з колегами.
Немає коментарів:
Дописати коментар