Образотворче мистецтво. Дистанційне навчання 3 клас

Дорогі діти! Шановні батьки! 
Вітаю з найрадіснішим святом - закінченням 2019-2020 навчального року! 
Хочу висловити всім найщиріші слова вдячності за добросовісне навчання, творчі роботи, співпрацю, взаєморозуміння та велике терпіння.
Хай літо подарує найкращий відпочинок, тепло, радість та гарні враження.
До зустрічі у вересні!
______________________________________________________________________ Урок №8
Тема: Мистецтво великого формату як спосіб розказати історію

Завдання: Перегляньте відео від Всеукраїнської школи онлайн та виконайте творче завдання. 


Урок надзвичайно цікавий.  Хто бажає поділитися результатом своєї творчості, розміщуйте фото роботи на дошку з попереднього уроку. Бажаю успіхів!

_________________________________________________________________________ Урок№7
Тема: Зображення людини в мистецтві. 

1. Перегляньте відео та виконайте творче завдання.



2. Роботи сфотографуйте та завантажте на віртуальну  дошку.



Сделано на Padlet
Урок №6 (30.04 - 07.05)
Тема: Театр. Театральний костюм. Роль костюма в розкритті образу театрального героя. Узгодження форми (деталей одягу) з декором.
Художньо-творче завдання "Костюм для казкового героя".

1. Перегляньте відео та створіть ескіз театрального костюма для улюбленого казкового героя.

2. Сфотографуйте роботу та завантажте на віртуальну дошку з попереднього уроку№5. Дякую! Творчих успіхів!

___________________________________________________________________
 Урок №5 (23.04 - 30.04)
Тема: Театр.  Театральна маска

1. Перегляньте відео та виконайте творче завдання за вибором.



2. Сфотографуйте свою роботу та розмістіть на віртуальну дошку. 
Сделано на Padlet


_______________________________________________________________________


Урок №4 (17.04- 22.04)

Тема: Ілюстрація. Зображення тварин в ілюстраціях до казок. Створення композиції "Світ казок в ілюстраціях".

Завдання уроку:
1. З"ясуємо поняття "ілюстрація та "художник-ілюстратор"
2. Зрозуміємо, як важливо в ілюстраціях передавати індивідуальні характеристики персонажа.
3. Створимо ілюстрацію до улюбленої української народної казки (за власним вибором)

Розпочинаємо роботу:
1. Налаштуємося на роботу. Складемо цікавий пазл та відгадаємо назву української народної казки. 
Щоб активувати пазл, перейдіть за посиланням: https://cutt.ly/Bt2STGT

2. "Будьмо відвертими?
Прочитайте вислів Ернеста Хемінгуея "Немає друга, відданішого за книгу"
- Що означає улюблена книга для вас?
- Чи маєте улюблену книгу?
- Чим вона вас приваблює?
- Чи багато в ній ілюстрцій?
3. "Як створюється ілюстрація"
Перегляньте відео та з"ясуйте, що з"являється перше: текст чи ілюстрація?
Чи довго триває робота?

4. "Подорож до галереї ілюстрацій". 

Перейдіть за посиланням: https://cutt.ly/3t2GOQ1 
- Розгляньте кілька за вибором. Погляньте уважно, чи вдалося художнику ілюстратору передати характерні індивідуальні особливості героїв?
- Як саме робив це художник? (Портрет, костюм, його середовище)

5. Виконайте творче завдання "Створіть ілюстрацію до улюбленої української народної казки.
Не забувайте розмістити свою авторську роботу на віртуальній дошці. Будьте відповідальними. Завдання є обов"язковим для всіх учнів
Сделано на Padlet


______________________________________________________________________
Тема: 
Побутовий жанр  мистецтва. Багатофігурна композиція на побутову тематику. Ліплення композиції «Улюблені герої казок"
Урок №3 Залишаємося вдома - вивчаємо мистецтво.

Завдання уроку сьогодні - зробити 5 кроків.

1. Перевіримо, як умієте розрізняти жанри образотворчого мистецтва
 2. Пригадаємо героїв казок.
3. Повторимо прийоми ліплення.
4. Пригадаємо, хто такий художник-скульптор?
5. Створимо композицію з платиліну "Улюблені герої казок"

КРОК 1. Вправа "Розрізняйте жанри мистецтва"
Перейдіть за посиланням: https://learningapps.org/2086610

(Якщо складно, перегляньте відео з попереднього уроку.


КРОК 2. Пригадаємо героїв казок.
2. Перевірте себе  та дайте відповіді на питання казкової вікторини "Від кого телеграма".

КРОК 3. Прийоми ліплення

КРОК 4. Пригадай, хто такий художник-скульптор.

 Відповідь за посиланням:
http://proforientator.info/?page_id=5965

КРОК 5. Зліпи композицію "Улюблені герої казок" 
Сфотографуй свою роботу та додай на віртуальну дошку.

Бажаю творчих успіхів!


Сделано на Padlet

_______________________________________________________________


Тема уроку: Анімалістичний жанр. Птахи в польоті. Відтворення характерних особливостей силуету тварин у русі. Малювання птахів у русі.

1. Діти, пропоную переглянути відео та серед різних жанрів образотворчого мистецтва легко вчіться розрізняти анімалістичний жанр.



2. Краса птахів у польоті:
Пташок ми бачимо щодня. Вони всі різняться і за формою, і за кольором. 
Мабуть, у вас уже виникало бажання намалювати свого улюбленого птаха?
Ознайомимось із правилами зображення птаха.
Це зробити зовсім не складно. 

  • Спочатку погляньте або пригадай­те, який у птаха тулуб, голівка, хвостик, дзьобик, крильця. Тільки після цього ви зможете розпочати роботу.
  • Починаємо малювати з великих форм — тулуба та голови. 
  • Потім з’єднуємо їх між собою шиєю. А вже після цього малюємо дрібні деталі — хвіст, крила, лапки, дзьобик.
  • Цікаво виглядає птах, коли він летить, — його крила розправлені, шия витягнута. Він ширяє у небі та дивиться на нас згори вниз.

Намалюйте птаха в русі. Спочатку намітьте контури олівцем, потім розфарбуйте акварельними фарбами, олівцями, фломастерами, простим олівцем.

Як намалювати птахів в русі поетапно можна переглянути за посиланням:
https://cutt.ly/KtxxDU5

3. Можна скористатись відео для підказки.



По закінченні роботи перевірте свої знання та виконайте вправу "Жанри образотворчого мистецтва"



Наша виставка буде організована на віртуальній стіні.

Пропоную натиснути на "+" і завантажити свій малюнок. А ми разом порадіємо та подякуємо: поставимо "лайк" та напишемо гарні коментарі.



Сделано на Padlet

Немає коментарів:

Дописати коментар