Вітаю з найрадіснішим святом - закінченням 2019-2020 навчального року!
Хочу висловити всім найщиріші слова вдячності за добросовісне навчання, творчі роботи, співпрацю, взаєморозуміння та велике терпіння.
Хай літо подарує найкращий відпочинок, тепло, радість та гарні враження.
До зустрічі у вересні!
______________________________________________________________________
Урок №8Тема: Мистецтво великого формату як спосіб розказати історію
Завдання: Перегляньте відео від Всеукраїнської школи онлайн та виконайте творче завдання.
Урок надзвичайно цікавий. Хто бажає поділитися результатом своєї творчості, розміщуйте фото роботи на дошку з попереднього уроку. Бажаю успіхів!
_________________________________________________________________________ Урок№7
Тема: Зображення людини в мистецтві.
1. Перегляньте відео та виконайте творче завдання.
2. Роботи сфотографуйте та завантажте на віртуальну дошку.
Урок №6 (30.04 - 07.05)
Тема: Театр. Театральний костюм. Роль костюма в розкритті образу театрального героя. Узгодження форми (деталей одягу) з декором.
Художньо-творче завдання "Костюм для казкового героя".
1. Перегляньте відео та створіть ескіз театрального костюма для улюбленого казкового героя.
1. Перегляньте відео та створіть ескіз театрального костюма для улюбленого казкового героя.
2. Сфотографуйте роботу та завантажте на віртуальну дошку з попереднього уроку№5. Дякую! Творчих успіхів!
Урок №5 (23.04 - 30.04)
Тема: Театр. Театральна маска
1. Перегляньте відео та виконайте творче завдання за вибором.
2. Сфотографуйте свою роботу та розмістіть на віртуальну дошку.
_______________________________________________________________________
Урок №4 (17.04- 22.04)
Тема: Ілюстрація. Зображення тварин в ілюстраціях до казок. Створення композиції "Світ казок в ілюстраціях".
Завдання уроку:
1. З"ясуємо поняття "ілюстрація та "художник-ілюстратор"
2. Зрозуміємо, як важливо в ілюстраціях передавати індивідуальні характеристики персонажа.
3. Створимо ілюстрацію до улюбленої української народної казки (за власним вибором)
Розпочинаємо роботу:
1. Налаштуємося на роботу. Складемо цікавий пазл та відгадаємо назву української народної казки.
2. "Будьмо відвертими?
Прочитайте вислів Ернеста Хемінгуея "Немає друга, відданішого за книгу"
- Що означає улюблена книга для вас?
- Чи маєте улюблену книгу?
- Чим вона вас приваблює?
- Чи багато в ній ілюстрцій?
3. "Як створюється ілюстрація"
Перегляньте відео та з"ясуйте, що з"являється перше: текст чи ілюстрація?
Чи довго триває робота?
4. "Подорож до галереї ілюстрацій".
Перейдіть за посиланням: https://cutt.ly/3t2GOQ1
- Розгляньте кілька за вибором. Погляньте уважно, чи вдалося художнику ілюстратору передати характерні індивідуальні особливості героїв?
- Як саме робив це художник? (Портрет, костюм, його середовище)
5. Виконайте творче завдання "Створіть ілюстрацію до улюбленої української народної казки.
Не забувайте розмістити свою авторську роботу на віртуальній дошці. Будьте відповідальними. Завдання є обов"язковим для всіх учнів
______________________________________________________________________
Тема: Побутовий жанр мистецтва. Багатофігурна композиція на побутову тематику. Ліплення композиції «Улюблені герої казок"
Урок №3 Залишаємося вдома - вивчаємо мистецтво.
Завдання уроку сьогодні - зробити 5 кроків.
1. Перевіримо, як умієте розрізняти жанри образотворчого мистецтва
2. Пригадаємо героїв казок.
3. Повторимо прийоми ліплення.
4. Пригадаємо, хто такий художник-скульптор?
5. Створимо композицію з платиліну "Улюблені герої казок"
КРОК 1. Вправа "Розрізняйте жанри мистецтва"
Перейдіть за посиланням: https://learningapps.org/2086610
(Якщо складно, перегляньте відео з попереднього уроку.
КРОК 2. Пригадаємо героїв казок.
2. Перевірте себе та дайте відповіді на питання казкової вікторини "Від кого телеграма".
КРОК 3. Прийоми ліплення
КРОК 4. Пригадай, хто такий художник-скульптор.
Відповідь за посиланням:
http://proforientator.info/?page_id=5965
КРОК 5. Зліпи композицію "Улюблені герої казок"
Сфотографуй свою роботу та додай на віртуальну дошку.
Бажаю творчих успіхів!
Немає коментарів:
Дописати коментар